Quantcast
Reasons why Gatsby is awesome! - Page 2
Destructoid   |   Tomopop   |   Japanator   |   Flixist   |   !
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 21 to 40 of 159
  1. #21

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Well shit.

  2. #22

    Join Date
    Dec 2009
    Location
    The Darkest Timeline
    Posts
    8,619
    Quote Originally Posted by Sir Legendhead View Post
    Well shit.
    Yep.

  3. #23

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Quote Originally Posted by Nihil View Post
    Yep.
    iknorite

  4. #24
    digtastik's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Not Atlanta, GA
    Posts
    5,681
    Selfish. Fuck suicide.

  5. #25

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Quote Originally Posted by digtastik View Post
    Selfish. Fuck suicide.
    Agreed. Other types of murder are so much more personally rewarding.

  6. #26
    Tarvu's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Anywhere but here
    Posts
    15,105
    I think this was staged by Andy. He is getting more daring in his mission to wipe us out.

  7. #27

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Wouldn't that be a great way to go? This friendly man in a pink bathrobe shows up, and -- pop pop

  8. #28
    Today I learned that my boner goes "pop pop".

  9. #29
    digtastik's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Not Atlanta, GA
    Posts
    5,681
    that's horrible.

  10. #30

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Quote Originally Posted by Mr Andy Dixon View Post
    Today I learned that my boner goes "pop pop".
    I should have seen that coming but really I didn't.

  11. #31
    Mxyzptlk's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Flying blind on a rocket cycle
    Posts
    9,846
    Andy's boner is Magnitude?


  12. #32

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    I would vote for Andy's boner regardless. But yeah, that would be an improvement

  13. #33
    digtastik's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Not Atlanta, GA
    Posts
    5,681
    i just thought he meant that his wife sat on his boner at the wrong angle and he heard that dreadful sound.

  14. #34

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Never had that happen. That's even worse than when they lean back on your balls. :O

  15. #35
    bbrigg's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Nebulon 9: Shitfinity Quadrant
    Posts
    6,544
    Fuck. He was here for 9 years?

    Fucking nerd.

  16. #36

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    I think he may have been referring to username based forums in general.
    Last edited by Sir Legendhead; 03-07-2013 at 02:03 AM.

  17. #37
    Zodiac Eclipse's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    221b Baker Street
    Posts
    6,086
    Sooooooo kitten and rainbow thread anybody?

  18. #38

    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    14,858
    Quote Originally Posted by Zodiac Eclipse View Post
    Sooooooo kitten and rainbow thread anybody?
    Does it really seem appropriate to remember Gatsby with kittens and rainbows? I like your idea but nah, I've been going dark with my posts in this thread for a reason.

    Of course that doesn't stop anyone else...

  19. #39
    Mr. Gobbldigook's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Seattle, WA
    Posts
    3,307
    I put that kids ear in my mouth the first time I met him. I don't do that to girls I fuck on a regular basis... Love you megamind!

  20. #40
    Cataract's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    New Jersey
    Posts
    1,652
    First time I met Gatsby in person I rubbed his head for good luck and drunkenly called him Gatspergers. I fucking love the shit out of Gatsby.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •