Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 61 to 78 of 78

Thread: Dtoid NorthWest

  1. #61
    (thumbs up)

  2. #62

  3. #63
    hahaha

  4. #64
    [Level 4: Cyborg]
    PanaMusica's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    W. Seattle
    Posts
    114
    I wonder what deep fried Leggo waffles would be like? hmmm...

  5. #65
    I love you

  6. #66
    So the plan so far is a Thanksgiving meet up? Should we try to get together sooner than that and have a few beers, get everyone nice and acquainted?

  7. #67
    That wouldn't be a bad idea for people that haven't met anyone. Meeting up with even one other person before hand might help ease people's minds a bit before they show up to a big ass group.

  8. #68
    totally, I'm always willing to at least meet up with someone.

    Also Trevo I have off the next 3 days, still broke but if you wanna chill let me know.

  9. #69

  10. #70
    hahaha awesome!

  11. #71
    [Level 4: Cyborg]
    PanaMusica's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    W. Seattle
    Posts
    114
    stood in line at PAX for way too long and no mohawk, but I do have a local barber...

  12. #72
    Did the barber at least give you Far Cry 3??

  13. #73
    Pana! You up for grabbing a cheap lunch somewhere tomorrow? I'll be in west Seattle in the am. Lemme know if you're up to it. I know how to get out there now so I can come out whenever.

  14. #74

    dtoid family thanksgiving?

  15. #75
    Yo! Dtoid Seattle is gonna meetup and go see wreck it Ralph tonight, pacific place AMC. 845, come join us.

  16. #76
    [Level 4: Cyborg]
    PanaMusica's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    W. Seattle
    Posts
    114
    this bacon turkey is awesome beyond words!

  17. #77

    Yeah, Dtoid Seattle is an official thing now... Maybe soon we'll make our own forum thread.
    Attached Images Attached Images

  18. #78

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •