Search:

Type: Posts; User: Wedge

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    It's a joke about them all paying eachother...

    It's a joke about them all paying eachother dumbass. If you can't answer the question then don't bother replying.
  2. Thread: New 3DS

    by Wedge
    Replies
    7
    Views
    121

    The whole thing feels half-assed, I don't get it...

    The whole thing feels half-assed, I don't get it at all. Like, if the system was actually a real upgrade, that would be one thing. But it's a 1.1 deal with a retarded laptop mouse nub thrown on for...
  3. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    True dat. The one thing I would like to hear, is...

    True dat. The one thing I would like to hear, is why absolutely any of this stuff matters at all? What exactly does anyone stand to lose here? Some hack "game developers" and wannabe journalists...
  4. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    Oh, well yeah, I can agree just ignoring all this...

    Oh, well yeah, I can agree just ignoring all this nonsense is the best course of action. But it's Sunday and they got nothing else to do, so oh well.
  5. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    FYI, Lethal League...

    FYI, Lethal League released this week and it's pretty fucking real. I ran it for GF in my mystery game tournament yesterday and then played it for a couple hours after. Didn't try online yet, but...
  6. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    Huh? That's actually one of the more...

    Huh? That's actually one of the more level-headed things I've ever seen him write, and realistically an accurate depiction of why a lot of people are having a hissyfit.
  7. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    I didn't see it, but I'm gonna guess this?...

    I didn't see it, but I'm gonna guess this?

    Also I feel weird as fuck when someone doesn't know the most basic things about sports, because that's like, a normal thing in places like this. Not...
  8. Replies
    1,328
    Views
    26,997

    This whole thing is by far the stupidest thing to...

    This whole thing is by far the stupidest thing to happen on the internet in a while. The only interesting tidbit I found was I guy who said he worked for Reuters or something and analyzed news...
  9. Replies
    139
    Views
    2,229

    Horror is most interesting to me when it's about...

    Horror is most interesting to me when it's about someone else and you're mostly an observer in the situation. It's why I like SH1 and Shattered Memories a lot (and would like 4 if I could handle the...
  10. Replies
    245
    Views
    8,133

    Interesting, I've beaten the EU release of that...

    Interesting, I've beaten the EU release of that and it's pretty dope even in comparison to newer ones. I wonder if they tweaked the gameplay at all so corpse blocking isn't as much a problem anymore.
  11. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Oh I didn't even notice that was PAX, lol. ...

    Oh I didn't even notice that was PAX, lol. There's locals for FG's in Portland every Monday night I usually go to when I'm not working, and I think we're finally having a monthly tournament for the...
  12. Thread: Bloodborne

    by Wedge
    Replies
    334
    Views
    10,013

    Sorta surprised they haven't changed the...

    Sorta surprised they haven't changed the animations from Souls like, at all.
  13. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Just the 27th? Believe I will be busy that night.

    Just the 27th? Believe I will be busy that night.
  14. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Nah those are just the games posted, it's...

    Nah those are just the games posted, it's whatever the fuck anyone brings you can get them to play. There's always some anime games going on and whatever else people wanna do too. I usually run...
  15. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    PC version still not unlocked til' Friday because...

    PC version still not unlocked til' Friday because I don't know. Probably gonna be buggy as fuck anyways.

    And not that you care, but we're trying out having a real venue for locals again next week.
  16. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    And this is why I'm waiting patiently for the PC...

    And this is why I'm waiting patiently for the PC release.
  17. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Since it's talking about the anime movie, I'm...

    Since it's talking about the anime movie, I'm sure it's referencing this guy. http://streetfighter.wikia.com/wiki/Cyborg
  18. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    It's mainly on the PS3 version. You basically...

    It's mainly on the PS3 version. You basically can't use anything but training mode and a couple simple stages on there. Things like the kabuki stage have huge lag spikes with certain moves on...
  19. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    If you live in a real metro area with people in...

    If you live in a real metro area with people in it, it's not impractical to find one second hand either for a decent price. I have bought all my sticks used from other people, and as long as the...
  20. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    MK9 wasn't even on the radar since Injustice...

    MK9 wasn't even on the radar since Injustice basically replaced it. MKX will replace Injustice next year I'm sure if it's out by then. Also you can already get an arcade stick that is guaranteed to...
  21. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Oh nice, the stream took a dump during that combo...

    Oh nice, the stream took a dump during that combo vid, so I didn't see those SF IV Volt combos. Lol that fucking game. I like the Cody combo with 5 knife throws and the Terry one at the end with a...
  22. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Says the guy with a crying Solaire avatar. IT'S...

    Says the guy with a crying Solaire avatar. IT'S JUST THE SUN, BRO.
  23. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Smash has come up big lately, the smash players...

    Smash has come up big lately, the smash players come out to normal fighting game locals now here instead of only playing on their own. I think the majority of people on both sides are getting over...
  24. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    Blazblue was actually good this year too, and...

    Blazblue was actually good this year too, and next year gonna be all about dat' anime with P4U and Xrd out. And maybe new Smash, depending how that all shakes out.
  25. Replies
    16,427
    Views
    787,535

    I played Cammy in Vanilla and Super, Dan in AE...

    I played Cammy in Vanilla and Super, Dan in AE (coz' I didn't play AE much) and mostly Rose since 2012. Actually want to learn Akuma now, since his changes make him a fun footsie character instead...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4