Search:

Type: Posts; User: Mix

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.10 seconds.

  1. Replies
    541
    Views
    52,029

    http://www.theverge.com/2015/5/21/8633697/electric...

    http://www.theverge.com/2015/5/21/8633697/electric-wakeboard-crazy-water-rideables
    ...
  2. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    Nice, that is awesome work! I also got my wife...

    Nice, that is awesome work!

    I also got my wife a Striive but the Fusion one as it was on sale, lol. She really only wanted text and call notifications and something small so it fit the bill she is...
  3. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    Was looking at fitness trackers and when it...

    Was looking at fitness trackers and when it boiled down to it Pebble offered the most options and features for the price.

    I am enjoying it way more than I thought I would! best hundo I have spent...
  4. Thread: Expressing Joy

    by Mix
    Replies
    10,247
    Views
    543,085

    That is awesome, Yoshi looks crazy happy!

    That is awesome, Yoshi looks crazy happy!
  5. Thread: Bloodboner

    by Mix
    Replies
    855
    Views
    38,880

    I might need to get my stats to lvl 15, that...

    I might need to get my stats to lvl 15, that looks awesome.
  6. Thread: YouTube Finds

    by Mix
    Replies
    5,644
    Views
    408,637

    Hahahah that is AWESOME! This is a friend of...

    Hahahah that is AWESOME!

    This is a friend of mine (Guitarist) and the band he is in Van Damsel. I like a few of their songs but this is one of them and, I believe, their first video.

    ...
  7. Replies
    1,923
    Views
    88,444

    Crazy stuff! I too thought about cancelling...

    Crazy stuff!

    I too thought about cancelling but this is could be last MGS game from Kojima so I can't do it.
  8. Replies
    9,263
    Views
    1,011,961

    Cowboy Beebop and Samurai Champloo are two of my...

    Cowboy Beebop and Samurai Champloo are two of my moved loved anime shows!

    I actually bought Champloo on bluray twice because it was on sale and in the heat of the moment I forgot I already owned...
  9. Thread: Bloodboner

    by Mix
    Replies
    855
    Views
    38,880

    Finally got a stone I could use in my Ludwig...

    Finally got a stone I could use in my Ludwig sword that didn't take away 50% of my damage by making it fire and it's terrible, lol.

    Poison seems to be not working. I tried stacking slow poison...
  10. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    Ok so for $14 plus shipping, Google cardboard is...

    Ok so for $14 plus shipping, Google cardboard is FUCKING AMAZING. The cardboard unit I got is a base cheap one with a headstrap and my forehead and nose get sore after about 5 minutes but it's...
  11. Replies
    541
    Views
    52,029

    No ;_; I had the game pre-ordered for $49 and...

    No ;_;
    I had the game pre-ordered for $49 and they would not change my pre-order over so I didn't want to lose out on the deal.
  12. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    I thought about that but I only have a few issues...

    I thought about that but I only have a few issues with Touchwiz as I kept reading about how much Samsung toned it down for this phone and it shows.

    I installed the Google keyboard though and I...
  13. Replies
    541
    Views
    52,029

    I got jack shit for my pre-order, some stupid DLC...

    I got jack shit for my pre-order, some stupid DLC hat crap that are dumb as shit!! I....I.......I can't even.

    That is bad ass.
  14. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    Got myself a Galaxy S6 to replace my Nexus 5. ...

    Got myself a Galaxy S6 to replace my Nexus 5.

    I've had stock Android for so long, still iffy on the whole touchwiz thing but the screen and camera on this thing....dear lord.
  15. Replies
    541
    Views
    52,029

    http://1.bp.blogspot.com/-xkR4BgdjwDg/UMRNVCrMmZI/...

    http://1.bp.blogspot.com/-xkR4BgdjwDg/UMRNVCrMmZI/AAAAAAAAATU/tAigp5QZ6VY/s400/rainbowMeme.PNG
  16. Replies
    541
    Views
    52,029

    Thanks, I will have to search around but Etsy...

    Thanks,

    I will have to search around but Etsy has some really cool stuff!
  17. Replies
    638
    Views
    30,119

    It's like a car crash....I can't look away.

    It's like a car crash....I can't look away.
  18. Replies
    541
    Views
    52,029

    That Link Dress is hot! Almost looks like a maid...

    That Link Dress is hot! Almost looks like a maid outfit of sorts.

    Looking around Think Geek to find a few more things as I need this. NEED....
  19. Replies
    2,366
    Views
    140,583

    Well I just bought Gyo 2-in-1 Deluxe Edition too...

    Well I just bought Gyo 2-in-1 Deluxe Edition too because of your post, lol. I didn't know it was out! pre-ordered Onechanbara z2 Chaos as well, have to take advantage of getting free shipping...lol
    ...
  20. Thread: YouTube Finds

    by Mix
    Replies
    5,644
    Views
    408,637

    Got a chuckle from this as I had no idea what to...

    Got a chuckle from this as I had no idea what to expect, lol.


    https://www.youtube.com/watch?v=U1SiveWVIIo
  21. Thread: Bloodboner

    by Mix
    Replies
    855
    Views
    38,880

    Then you read the article and find out he named...

    Then you read the article and find out he named his dog Bloodborne

    ;_;
  22. Replies
    9,263
    Views
    1,011,961

    hahahaha that's awesome

    hahahaha that's awesome
  23. Thread: Bloodboner

    by Mix
    Replies
    855
    Views
    38,880

    So I am pretty sure I missed Eileen the Crow as...

    So I am pretty sure I missed Eileen the Crow as she is not in any of the spots that I read about, dang.

    Got the Holy blade but I am not sure if it was worth the 20k souls....kind of like my Hunter...
  24. Thread: Bloodboner

    by Mix
    Replies
    855
    Views
    38,880

    hot damn, I usually have that thing on all the...

    hot damn, I usually have that thing on all the time just cause.....NOPE!
  25. Thread: Expressing Joy

    by Mix
    Replies
    10,247
    Views
    543,085

    HAHAHA, that one picture has a GIANT mouth and...

    HAHAHA, that one picture has a GIANT mouth and tongue in it, so funny!


    That canvas is pretty wicked!
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4