Search:

Type: Posts; User: Mix

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.12 seconds.

  1. Replies
    7,275
    Views
    362,854

    Sticky: Nice indeed! Maybe when I loose the extra 10...

    Nice indeed!

    Maybe when I loose the extra 10 pounds I since quitting the gym 4 months ago because we are moving I can do an update, lol.
  2. Replies
    16,051
    Views
    2,556,921

    Mecegirl, that post was great., damn.

    Mecegirl, that post was great., damn.
  3. Replies
    14,198
    Views
    883,161

    Those are wicked!

    Those are wicked!
  4. Replies
    6,976
    Views
    243,811

    Streaking

    Streaking
  5. Replies
    6,976
    Views
    243,811

    Tricycle

    Tricycle
  6. Replies
    2,557
    Views
    194,867

    Started playing last night, have not gotten far...

    Started playing last night, have not gotten far enough to find the Alien but the atmosphere is great!

    My only gripe so far is the in game cut scenes, they stutter/get choppy at times and it makes...
  7. Replies
    6,976
    Views
    243,811

    Belt

    Belt
  8. Replies
    451
    Views
    13,267

    Yeah I too enjoy the crazy crap people post!

    Yeah I too enjoy the crazy crap people post!
  9. Replies
    6,976
    Views
    243,811

    Vinegar

    Vinegar
  10. Thread: YouTube Finds

    by Mix
    Replies
    5,426
    Views
    361,722

    https://www.youtube.com/watch?v=-6BsMzc9mMs#t

    https://www.youtube.com/watch?v=-6BsMzc9mMs#t
  11. Replies
    8,916
    Views
    897,642

    http://thetango.net/wp-content/uploads/2014/09/1CD...

    http://thetango.net/wp-content/uploads/2014/09/1CDiTCP.gif
  12. Thread: Bloodborne

    by Mix
    Replies
    363
    Views
    14,231

    I have read in a few places that the 'limited...

    I have read in a few places that the 'limited edition' with the artbook and metal cover is a pre-order bonus but in other places I have read it is $20....damn they need some official news on that...
  13. Thread: Nightmare Fuel

    by Mix
    Replies
    1,268
    Views
    97,405

    I think I have read every comic I could fin of...

    I think I have read every comic I could fin of his on that Open awesome site, I LOVE that stuff!

    Is there anything else comparable to his story wise?
  14. Replies
    6,976
    Views
    243,811

    Jackass

    Jackass
  15. Holy crap 300+, ok I guess the Canadian...

    Holy crap 300+, ok I guess the Canadian University/college class size is a bitdifferent because my class was around 40, lol.

    Good luck though!
  16. Replies
    2,157
    Views
    120,304

    Those are bad ass!

    Those are bad ass!
  17. Replies
    8,916
    Views
    897,642

    http://thechive.files.wordpress.com/2014/09/verifi...

    http://thechive.files.wordpress.com/2014/09/verifiablesaddiscus.gif

    http://thechive.files.wordpress.com/2014/09/30xaaix.gif
  18. Thread: Destiny

    by Mix
    Replies
    468
    Views
    23,501

    That is kinda cool! I did not know that at all,...

    That is kinda cool! I did not know that at all, thanks for the information!





    Lol, I was in the beta and was not going to buy it but then my bro picked up 2 copies so it was free for me. My...
  19. Does everyone in your class agree? My 1st year...

    Does everyone in your class agree?

    My 1st year prof was canned because he got so many complaints against him (mind you I think I was in my 2nd or 3rd year by the time it happened). The University...
  20. Thread: YouTube Finds

    by Mix
    Replies
    5,426
    Views
    361,722

    This is amazing ...

    This is amazing


    https://www.youtube.com/watch?v=WoHxoz_0ykI
  21. Thread: Destiny

    by Mix
    Replies
    468
    Views
    23,501

    I know if says the level variances are disabled...

    I know if says the level variances are disabled but I swear there is more at work.

    I fight level 20+ people at level 11 and before I can whittle their shield down I die. Unless I catch them from...
  22. Thread: Expressing Joy

    by Mix
    Replies
    10,133
    Views
    502,044

    Thanks man! I already forgot what you said...

    Thanks man!

    I already forgot what you said congrats for, lol.


    Congrats on the article, that is pretty awesome!
  23. Replies
    14,198
    Views
    883,161

    http://thechive.files.wordpress.com/2014/09/want-v...

    http://thechive.files.wordpress.com/2014/09/want-vs-need-29.jpg
  24. Thread: Cosplay Thread!

    by Mix
    Replies
    209
    Views
    14,953

    Gavlan looks to his left.... Gavlan feel!

    Gavlan looks to his left....

    Gavlan feel!
  25. Thread: Bloodborne

    by Mix
    Replies
    363
    Views
    14,231

    That sword stature thing is wicked! As far...

    That sword stature thing is wicked!



    As far as I know it's an extra $20 but I love the art of these games and have a few art books.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4